Hudong-Zhonghua Shipbuilding (Group) Co., Ltd., lider w budowie statków, inżynierii morskiej i różnych innych projektach, nieustannie poszukuje bardziej efektywnych metod obróbki, oszczędności materiałów i redukcji kosztów pracy, aby pozostać konkurencyjnym na rynku. W odpowiedzi opracowaliśmy zestaw rozwiązań do cięcia i spawania laserowego, które spełniają ich potrzeby.
Cięcie wielkoformatowe
Nasza seria BULL V obsługuje rozległe formaty od 16×3,5 metra do 40×4,5 metra, umożliwiając bezpośrednią obróbkę całych płyt stalowych z hut. Ta zdolność eliminuje konieczność przenoszenia mniejszych płyt, znacznie obniżając koszty zakupu i zwiększając wydajność obróbki.
Zwiększona zdolność cięcia wzdłuż wspólnej linii
Wykorzystując precyzję technologii laserowej, seria BULL V umożliwia cięcie wzdłuż wspólnych krawędzi. Ta metoda pozwala na oszczędność kosztów materiału o 13% w porównaniu z cięciem plazmowym.
Wszechstronne cięcie skośne
Nasza maszyna umożliwia cięcie rowków pod kątem do 45 stopni w różnych kształtach, takich jak V, Y i nachylenia gradientowe. Ta wszechstronność upraszcza kolejne procesy spawalnicze, znacznie skracając czasy przenoszenia między stacjami i zwiększając wydajność obróbki o 600%.
Rozwiązania w spawaniu laserowym
Biorąc pod uwagę, że około 80% kadłubów dużych statków składa się z cienkich blach (o grubości 4-12 mm), podatnych na deformacje podczas spawania, oferujemy linię produkcyjną do hybrydowego spawania laserowego o dużej mocy, aby sprostać temu wyzwaniu.